fbpx

AUTOŠKOLA HADELA

Autoškola “Hadela” , započela je s radom početkom 1993. godine vrlo skromno, sa svega jednim vozilom, ali sa potpuno uređenim prostorom za obuku budućih vozača. Stanko Hadela u nju je unio svoje bogato radno iskustvo i na taj način uspjeh nije izostao. Broj se kandidata za vozače motornih vozila iz godine u godinu povećavao što je pridonijelo naglom proširenju i nadograđivanju postojećeg prostora, zapošljavanju instruktura i povećanju voznog parka. Najprije je kupljeno još jedno vozilo, pa ubrzo zatim još dva te motocikl, a sredinom 1997. godine izgrađen je vlastiti poligon za obučavanje kandidata veličine oko 3200 m 2. Tako danas ova autoškola, pored vlastitog poligona raspolaže s osam osobnih vozila (Volkswagen Golf 7, Golf Sportsvan te Polo, Audi A3 i Mercedes Vito), tri motocikla (marke Yamaha i Kawasaki), kamionom (Mercedes Atego) te autobusom (Mercedes Tourismo). Autoškola, dakle, posjeduje rješenje o osposobljavanju AM, A1, A2, A, B, BE, C, CE i D kategorije.

Početkom 2005. godine postojeći je objekat – učionica i kancelarija, proširen i nadograđen. Tako danas autoškola “Hadela” posjeduje dvije moderno opremljene učionice, što omogućuje istovremeno provođenje paralelnih predavanja. Nastava je kandidatima organizirana stručno i prema individualnim potrebama (prilagođavanje radnom vremenu, školskim obavezama) pojedinaca, uz svu literaturu te praćenje konkretnih situacija u prometu prikazom animacija i slajdova pomoću video projektora, u vrlo ugodnom klimatiziranom prostoru.

Uz voditelja, Stanka Hadele, u autoškoli rade još 7 instruktora – Šafarić Ksenija, Bistrović Vjekoslav, Kukec Sanja, Novak Lea, Turk Tomislav  i Hadela Saša, te Stankova supruga Verica koja obavlja administrativne poslove.

Od samog početka pa do danas u autoškoli “Hadela” osposobljeno je preko 8000 kandidata i pretežito su to redom mladi ljudi. Većina ih ima 18 godina, a ima i mlađih (15 -16 god.), onih koji se odluče na polaganje “AM“ ili “A1” kategorije, odnosno motocikla radnog obujma do 125 cm3 ili mopeda. Isto tako ima i starijih kandidata, onih od starosti preko pedeset godina. Važno je naglasiti da se svakom kandidatu pristupa individualno na način koji mu najviše odgovara. Neki lakše i brže shvaćaju te prije nauče voziti, dok nekima treba više vremena, ovisi o psihofizičkim osobinama svakoga pojedinca i, dakako, o njegovoj motiviranosti, upornosti i uloženom trudu. Upravo je u tom trenutku ključna uloga instruktora, gdje svoje obučavanje mora prilagoditi mogućnostima svakog polaznika posebno.

Suradnje